A zoknik, harisnyák és alsóneműk terén szerzett jelentős tapasztalatok után az új évezred első éveitől kezdve a Luigi di Focenza márka új irányt vett, és a varrás nélküli alsóneműk gyártására szakosodott. A márka éppen ezen az új területen érte el a legjobb formáját, amikor felismerte, hogy ez az egykor csak harisnyák és harisnyanadrágok gyártására használt technológia a ruházatra alkalmazva hogyan kelthet életre egy innovatív, technológiai, dinamikus és nagy potenciállal rendelkező terméket.
A varrás nélküli termékek maximális kényelmet, illeszkedést és légáteresztő képességet képesek nyújtani, mivel rugalmas és hipoallergén szálakból készülnek, amelyek ideálisak a mindennapi és gyakori használatra.
A Focenza még az olasz és a nemzetközi piac különösen kritikus időszakában is folytatta az innovációba és a jó ötletekbe való befektetést, mindig nagy figyelmet fordítva a vállalat emberi tényezőjére.
A Focenza igazi szívét az ott dolgozó emberek jelentik, és éppen e nagy hozzáadott érték megőrzése érdekében a vállalat fontos döntéseket hozott, amelyek célja annak védelme, amit a versenytársakkal szemben megkülönböztető tulajdonságnak tekint. A Focenza úgy döntött, hogy fenntartja a szigorúan olasz beszállítói láncot, megvédi termékei minőségét, de számos szakember munkáját is: mindez a márka fokozatos és jelentős növekedéséhez vezetett mind Olaszországban, mind külföldön.
Ez a folyamatos fejlődés a márka újratervezéséhez is vezetett, amely most már dinamikusabb, színesebb, közvetlenebb és képes képviselni a Focenza termékek új szellemiségét.